Maastricht

Sajnos a Wizz Air megszüntette közvetlen maastrichti járatát, azonban Eindhovenből vonattal megközelíthetjük a várost!

Persze, hogy ki kell használnunk ezt a lehetőséget!

Pár éve jártam ott, imádtam a hangulatát, a sok kis kiülős kávézót, éttermet! Nyugodt a légkör, az emberek kedvesek és én nagyon visszavágyom!

Hoztam is nektek egy remek árú repülőjegyet! 

Annyi a dolgotok, hogy felfedezitek a várost és küldötök nekem képeket! :)

Kellemes kikapcsolódást! :)

Olvasni ITT és ITT tudtok Maastrichtról. Beszámolómat pedig ITT találjátok.

europe-2692565_340.jpg

city-4510531_340.jpg

1_49.jpg

1_1285.jpg

2_42.jpg

3_33.jpg

Szállások:

Boutique hotel Sint Jacob****

Amrath Grand Hotel De L'Empereur****

Repülőjegy: Wizz Air

 

kepkivagas_5.PNG

Szállás: Maastricht

Szállás bárhová: ITT

Tetszett az ötlet? Lájkold ITT a blogomat, hogy a Facebookon is tudd követni az olcsó repülőjegyeket. Illetve olvasd el a többi helyről szóló írásaimat is! :)